piątek, 15 sierpnia 2014

Informacja

Witam, chciałam was poinformowć, że na jakiś czas przestaje pisać, ponieważ nie sprawia mi to już takiej frajdy. Pisałam to ff specjalnie dla was abyście zobaczyli ich historie, którą już kiedyś układałam sobie w głowie. Nigdy się nie spodziewałam,że tyle ludzi to może czytać. Ale gdy proszę o komentarz, który ma mi powiedzieć co sądzicie na temat tej historii lub który ma mi dać motywacje to cisza, sporadycznie jest jeden lub dwa. Nie chodzi mi o komentarze tak o zeby byly tylko o wasze zdanie, aby wiedzieć jakie wy macie oczekiwanie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ale przecież czytamy twojego bloga!
    Ja jestem na bieżąco :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://5sos-fanfiction-pl.blogspot.com/
    Nie musisz wchodzić jeśli nie chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń